Oakley introducerar en ny kollektion solglasögon, för ögonen

I ett försök att marknadsföra något ”annorlunda” till diehard-fansen av detta livsstilsmärke, lanserade sportmärket Oakley i måndags sin nya kollektion av solglasögon, specialdesignade för ansiktet.

”Vi är entusiastiska över att ta företaget in på glasögonmarknaden med dessa eleganta solglasögon som har samma utseende och känsla som dina favorit-Oakleys. Men som är gjorda för att skydda dina ögon, och inte baksidan av huvudet,” säger Oakleys pressansvariga Brock Shannon och demonstrerar hur glasögonen ska placeras på näsan och inte på mousserat hår med slingor eller ett renrakat bakhuvud.

”Oavsett om du är i motorbåten, på din vattenskoter eller bara hänger på parkeringen utanför dit lokala falafelställe, skyddar de här styggingarna mot den allra skarpaste solen. Se bara till att de holografiska, orangea glasen täcker dina ögon, så behöver du aldrig kisa under skuggan från din svettiga handflata igen.”

Som svar på oro från tidigare kunder klargjorde Shannon i ett senare skede att dessa nya Oakleys inte på något sätt kommer att störa användandet av de gamla som redan sitter på bakhuvudet, kunderna kommer att kunna bära bägge samtidigt.

[social_warfare]

Brunch leder till livsleda på Solkusten

En ny undersökning från American Health Institute visar att den populära måltiden brunch kan öka risken för depression och psykisk obalans. Flera brunchätare bekräftar tendensen.

Återvinning – Myt eller fakta

Återvinning har utövats under största delen av mänsklighetens historia och de senaste decennierna har den blivit en viktig del i kampen mot miljöförstöringen, men många

error: Innehållet är skyddat!